DOBA znanja

Spremljajte naše novice
Objavljeno v: Webinarji

Webinar o marketingu in prodaji s konkretnimi primeri iz prakse

26. marec 2021
Dejstvo je, da sta marketing in prodaja eni izmed ključnih področij v podjetjih, ki zagotavljata uspešnost in trajnostno rast. Dobri marketinško-prodajni rezultati so odvisni od načrtovanja, odlične izvedbe in zavzetosti vseh zaposlenih.

V webinarju Kako z malim budžetom in lastnimi kadri do učinkovitega marketinga in boljše prodaje bo svoje več kot 15-letne izkušnje v segmentu B2C z vami delila Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, ki je s svojo ekipo v času, ko se soočamo z epidemijo COVID-19 dosegla 20 % rast prodaje v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji.

Na webinarju boste spoznali:

  • kako pripraviti segmentacijo strank, skozi katero boste razumeli potrebe vaših kupcev ter posledično izboljšali komunikacijo z njimi;
  • kako izbrati primerne komunikacijske kanale in poti;
  • korake priprave marketinške strategije;
  • zakaj je spremljanje učinkovitosti marketinških in prodajnih aktivnosti pomembno;
  • kako izgleda učinkovit prodajni proces;
  • zakaj je pomembno, da se vsi zaposleni vključujejo v proces marketinga in prodaje.

O predavateljici
Dina Potočnik je direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, z več kot 15-letnimi izkušnjami v segmentu B2C v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Vedno odprta za nove izzive, s katerimi se srečuje v prodaji ... od vodenja kadrov, ki delajo v prodaji, do prilagajanja prodajnih aktivnosti različnim ciljnim skupinam in trgom. Zase pravi tako: »Moje vodilo v življenju je »Do it with passion or not at all«.

 

 

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo