Webinarji

Pametna mesta in skupnosti
13.02.2019

Pametna mesta in skupnosti

Če želimo začeti procese razvoja pametnih mest in skupnosti, moramo najprej ozavestiti uporabnike prihajajočih novih tehnologij.
Več
Inovativni menedžer
13.02.2019

Inovativni menedžer

Webinar za vse, ki želite v podjetju spodbujati ustvarjalno razmišljanje in postaviti temelje organizacije za inovativne preboje.
Več
Zmagovalna miselnost za več uspeha in odličnosti v 2019
13.02.2019

Zmagovalna miselnost za več uspeha in odličnosti v 2019

Kakšne so zmagovalne navade in pozitivna prepričanja zelo uspešnih posameznikov ali ekip?
Več
Podjetniški uspeh ali neuspeh – kaj mu botruje?
13.02.2019

Podjetniški uspeh ali neuspeh – kaj mu botruje?

Uresničevanje ideje v življenju je težka naloga - je kot da bi rojevali otroka, je velika odgovornost. Star pregovor pravi: “Če bi bilo lahko – bi vsakdo to naredil.“ Je za uspešen ali ne...
Več
 Kako z malim budžetom in lastnimi kadri do učinkovitega marketinga in boljše prodaje
20.09.2018

Kako z malim budžetom in lastnimi kadri do učinkovitega marketinga in boljše prodaje

Skozi konkretne primere iz prakse smoznajte, kako pripraviti učinkovito marketinško strategijo in prodajni proces.
Več
Kako se učiti online
17.09.2018

Kako se učiti online

Dovolite nam, da vas naučimo stvari, ki se jih niste naučili v šoli – kako se učiti. Ker smo ljudje različni, potrebujemo različne načine, kako priti do istega cilja, tudi pri učenju.
Več
Pomen pozitivne psihologije pri vodenju in medosebnih odnosih
06.06.2018

Pomen pozitivne psihologije pri vodenju in medosebnih odnosih

Kaj sploh je pozitivna psihologija? Katere koncepte te moramo poznati za uspešno vodenje in komuniciranje s sodelavci? Kaj je pozitivno voditeljstvo in kaj psihološki kapital?
Več
Self-Empowering with the Coaching Maps
05.06.2018

Self-Empowering with the Coaching Maps

Self-empowering is defined as one of the key elements of leaders’ personality and managers’ attitudes.
Več
Razumevanje potreb gostov
04.06.2018

Razumevanje potreb gostov

Glavni izziv naprednih turističnih podjetij je oblikovati izjemno uporabniško izkušnjo (customer experience), ki se bo gostu vtisnila v srce in tako bistveno povečala možnost za njegov po...
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo