mikroučenje na DOBA Fakulteti
29.09.2021

Članek profesorice DOBA Fakultete: Kaj prinaša mikroučenje izobraževanju in usposabljanju zaposlenih?

Na DOBA Fakulteti smo pilotno vpeljali mikroučenje v podiplomski predmet Trendi inovativnega izobraževanja, kjer so ga študenti aktivno spoznali na osnovi lastne izkušnje pri izdelavi tim...
Več
Trajnostno inoviranje na DOBA Fakulteti
20.09.2021

Članek profesorice DOBA Fakultete: Uspešne zgodbe podjetij kot navdih za trajnostno inoviranje

V času, ko nas pestijo podnebne spremembe, izkoriščanje naravnih virov, družbene neenakosti ter številni drugi globalni izzivi, mora inoviranje postati trajnostno. Kako lahko mala in veli...
Več
DOBA Fakulteta: Dodana vrednost online študija
26.08.2021

Karierne kompetence prihodnosti – Dodana vrednost online študija

Razkorak med visokošolskim izobraževanjem in potrebami trga dela je pri nas in drugod v Evropi še vedno izrazit. Vse bolj stopajo v ospredje potrebe po t.i. mehkih kompetencah, ki bi jih ...
Več
Članek profesorja DOBA Fakultete, pozitivni voditelji
02.08.2021

Doc. dr. Marko Divjak: Profesorji kot "pozitivni voditelji"

Kakšni so pozitivni voditelji, kaj je psihološki kapital? Na ti dve vprašanji je v članku odgovoril profesor na DOBA Fakulteti, doc. dr. Marko Divjak.
Več
Članek profesorice DOBA Fakultete: Aktivno učenje
28.07.2021

Članek profesorice DOBA Fakultete: Aktivno učenje

Kot pravi profesorica na DOBA Fakulteti, doc. dr. Živa Veingerl Čič, morajo za učinkovito in uspešno ustvarjanje profesorji slediti strukturiranemu procesu, ki vključuje pet osnovnih elem...
Več
Direktorica DOBE: Pozitivna psihologija v poslovnem svetu
19.07.2021

Jasna Dominko Baloh: Zakaj morate poznati pozitivno psihologijo v poslovnem svetu

Podjetja, ki želijo uspešno poslovati, posamezniki, ki želijo kvalitetno živeti in v življenju uživati, se vedno bolj zavedajo pomena pozitivne psihologije.
Več
nakupno vedenje potrošnikov, DOBA Fakulteta
23.06.2021

Red. prof. dr. Tina Vukasović: Spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov v „novi realnosti”

V članku red. prof. dr. Tina Vukasović s pomočjo raziskav daje vpogled v vsesplošno počutje potrošnika, njegov spremenjen odnos do medijev in potrošnje v času pandemije Covid-19. 
Več
smart akademija doba, novi trendi v marketingu in komuniciranju s potrošniki
10.06.2021

Članek profesorice DOBA Fakultete: Novi trendi v marketingu in komuniciranju s potrošniki

Pandemija Covid-19 je povzročila precejšnje spremembe v nakupnih navadah potrošnikov, njen vpliv in spremembe pa bodo še bolj vidne v naslednjem obdobju negotovosti vseh nas, ko ne moremo...
Več
Spremembe v zavedanju in pojmovanju blagovnih znamk v visokem šolstvu
26.05.2021

Red. prof. dr. Tina Vukasović: Spremembe v zavedanju in pojmovanju blagovnih znamk v visokem šolstvu

V tokratnem članku red. prof. dr. Tina Vukasović spregovori o širitvi pomena uporabe storitvenih znamk, ki se uveljavlja na vseh poslovnih področjih, med njimi vse bolj tudi v visokem šo...
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo