Članki

Vpliv dimenzij osebnosti na učno vedenje in učna stališča online študentov
18.05.2020

Vpliv dimenzij osebnosti na učno vedenje in učna stališča online študentov

Parcialne analize predlaganih povezav v modelu so pokazale, da imajo dimenzije osebnosti močnejši direktni vpliv na učno vedenje kot na učna stališča, pri čemer je vestnost najmočnejši na...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?
13.05.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, v članku odgovarja na naslednja vprašanja: Kdo je naš potrošnik in kakšne so njegove navade? Kaj ga z...
Več
Dr.  Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej
12.05.2020

Dr. Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej

Visokošolska učiteljica dr. Amadea Dobovišek, ki se poleg strateškega načrtovanja in tržnega pozicioniranja ukvarja z implementacijo tržnih strategij in strateškega vodenja prodaje, je pr...
Več
Dr. Anita Maček: Pametna mesta v vlogi zaščitnika proti širjenju koronavirusa
11.05.2020

Dr. Anita Maček: Pametna mesta v vlogi zaščitnika proti širjenju koronavirusa

Koronavirus nam je pokazal, kako lahko pametna mesta pomagajo v boju proti različnim pandemijiam. Številne vlade in lokalne oblasti uporabljajo pametno mestno tehnologijo, senzorje in pod...
Več
Direktorica Dobe Jasna Dominko Baloh: Je prihodnost visokega šolstva v izobraževanju na daljavo
06.05.2020

Direktorica Dobe Jasna Dominko Baloh: Je prihodnost visokega šolstva v izobraževanju na daljavo

Epidemija korona virusa spreminja številne vidike naših življenj, vpliva pa tudi na področje visokošolskega izobraževanja v svetu in v Sloveniji.
Več
Viš. pred. Pedja Ašanin Gole: Učinkovito interno komuniciranje v času pandemije
04.05.2020

Viš. pred. Pedja Ašanin Gole: Učinkovito interno komuniciranje v času pandemije

Visokošolski učitelj Pedja Ašanin Gole, ki je za delo s področja poslovnega in tržnega komuniciranja prejel več domačih strokovnih nagrad ter tujih in mednarodnih priznanj, je tokrat nap...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Novi trendi v nakupnem vedenju potrošnikov
29.04.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Novi trendi v nakupnem vedenju potrošnikov

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, je tokrat za vas pripravila članek o novih trendih, ki vplivajo in bodo vplivali na nakupne odločitve...
Več
Doc. dr. Marina Letonja: Kako krmariti manjše podjetje skozi epidemijo (COVID-19)
28.04.2020

Doc. dr. Marina Letonja: Kako krmariti manjše podjetje skozi epidemijo (COVID-19)

Profesorica DOBA Fakultete doc. dr. Marina Letonja, ki ima dolgoletne izkušnje kot raziskovalka – svetovalka za področje podjetništva, v članku priporoča nekaj načinov odzivanja MSP (mikr...
Več
Poiščimo notranje vire za učinkovito soočanje z neprijetnimi emocijami
19.04.2020

Poiščimo notranje vire za učinkovito soočanje z neprijetnimi emocijami

Profesorja DOBA Fakultete dr. Marko Divjak in dr. Živa Veingerl Čič predstavljata 5 ukrepov, kako v tem času poiskati notranje vire za učinkovito soočanje z neprijetnimi emocijami, s kate...
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo