Članki

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Poslovni trženjski izzivi in rešitve za podjetja
30.07.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Poslovni trženjski izzivi in rešitve za podjetja

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović v tokratnem članku razkrije praktično delo na konkretnih primerih, s katerim so se med študijem srečali študenti programa Marketing, družbeni...
Več
Pojdimo online
16.07.2020

Pojdimo online

Bi želeli študirati online? Ali že študirate online in bi želeli biti še učinkovitejši? Za vse imamo nekaj priporočil, kako biti še boljši in še uspešnejši.
Več
Korona kriza: digitalna revolucija v visokem šolstvu v svetu
16.07.2020

Korona kriza: digitalna revolucija v visokem šolstvu v svetu

Nenadno uvajanje študija na daljavo v svetu pomeni, da so številne visokošolske ustanove začele izvajati programe v virtualnem okolju. Začetne težave, upoštevaje hitrost, s katero se je m...
Več
Želim biti podjetnik, kaj moram narediti, da bom to postal?
13.07.2020

Želim biti podjetnik, kaj moram narediti, da bom to postal?

Na DOBA Fakulteti se zavedamo pomena podjetniških znanj, saj v naših programih razvijamo podjetniško miselnost ter način razmišljanja, ki spodbuja študente h kreativnemu in inovativnemu d...
Več
 Biti žena, mama, zaposlena in študentka. Je sploh mogoče?
07.07.2020

Biti žena, mama, zaposlena in študentka. Je sploh mogoče?

Verjamemo, da si, če vaš dan izgleda vsaj približno tako, ne znate predstavljati, da bi poleg vseh obveznosti še študirali. A lahko. Podatki kažejo, da s...
Več
Študenti magistrskega programa Menedžment pametnih mest med študijem spoznavajo najboljšo prakso v svetu in v Sloveniji
11.06.2020

Študenti magistrskega programa Menedžment pametnih mest med študijem spoznavajo najboljšo prakso v svetu in v Sloveniji

DOBA Fakulteta se je pred leti povezala z izvrstnimi strokovnjaki za oblikovanje koncepta pametne skupnosti ter razvila edinstven akreditiran podiplomski magistrski program Menedžment p...
Več
Dr.  Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej
03.06.2020

Dr. Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej

Visokošolska učiteljica dr. Amadea Dobovišek, ki se poleg strateškega načrtovanja in tržnega pozicioniranja ukvarja z implementacijo tržnih strategij in strateškega vodenja prodaje, je pr...
Več
Vpliv dimenzij osebnosti na učno vedenje in učna stališča online študentov
18.05.2020

Vpliv dimenzij osebnosti na učno vedenje in učna stališča online študentov

Parcialne analize predlaganih povezav v modelu so pokazale, da imajo dimenzije osebnosti močnejši direktni vpliv na učno vedenje kot na učna stališča, pri čemer je vestnost najmočnejši na...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?
13.05.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, v članku odgovarja na naslednja vprašanja: Kdo je naš potrošnik in kakšne so njegove navade? Kaj ga z...
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo