Kompetence 21. stoletja

Dr. Živa Veingerl Čič: Kriza kot turbo pospeševalnik za moderno delovno okolje
12.10.2020

Dr. Živa Veingerl Čič: Kriza kot turbo pospeševalnik za moderno delovno okolje

Profesorica DOBA Fakultete dr. Živa Veingerl Čič, strokovnjakinja s področja upravljanja človeških virov, v tokratnem članku piše o pandemiji, ki je povzročila, da smo prekinili z ustalj...
Več
Kompetence za učinkovitejši študij in izstopanje iz povprečnosti
09.09.2020

Kompetence za učinkovitejši študij in izstopanje iz povprečnosti

Kompetenčni center DOBA Fakultete je posvečen razvoju kompetence učenje učenja pri študentih in kandidatih za online študij. Njegove aktivnosti so namenjene tudi diplomantom Dobe, visokoš...
Več
Doc. dr. Marina Letonja: Želim biti podjetnik, kaj moram narediti, da bom to postal?
13.07.2020

Doc. dr. Marina Letonja: Želim biti podjetnik, kaj moram narediti, da bom to postal?

Na DOBA Fakulteti se zavedamo pomena podjetniških znanj, saj v naših programih razvijamo podjetniško miselnost ter način razmišljanja, ki spodbuja študente h kreativnemu in inovativnemu d...
Več
Webinar dr. Tanje Sedej o digitalnih trendih in ustvarjanju video vsebin
24.06.2020

Webinar dr. Tanje Sedej o digitalnih trendih in ustvarjanju video vsebin

Na webinarju vam bo dr. Tanja Sedej, predavateljica Višje strokovne šole na Dobi in DOBA Fakultete, podala koristne nasvete, kako biti spretnejši in učinkovitejši v digitalnih okoljih.
Več
Dr.  Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej
03.06.2020

Dr. Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej

Visokošolska učiteljica dr. Amadea Dobovišek, ki se poleg strateškega načrtovanja in tržnega pozicioniranja ukvarja z implementacijo tržnih strategij in strateškega vodenja prodaje, je pr...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?
13.05.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, v članku odgovarja na naslednja vprašanja: Kdo je naš potrošnik in kakšne so njegove navade? Kaj ga z...
Več
Poiščimo notranje vire za učinkovito soočanje z neprijetnimi emocijami
19.04.2020

Poiščimo notranje vire za učinkovito soočanje z neprijetnimi emocijami

Profesorja DOBA Fakultete dr. Marko Divjak in dr. Živa Veingerl Čič predstavljata 5 ukrepov, kako v tem času poiskati notranje vire za učinkovito soočanje z neprijetnimi emocijami, s kate...
Več
Dr. Živa Veingerl Čič: Leonardo da Vinci kot poslovni coach
15.04.2020

Dr. Živa Veingerl Čič: Leonardo da Vinci kot poslovni coach

Leonardova inovativna moč ni bila naključje, temveč rezultat zelo specifičnih načel uspeha, ki jih je renesančni genij zasledoval skozi vse življenje. Ta načela lahko enostavno implementi...
Več
Dr. Živa Veingerl Čič: Kako spodbuditi ljudi, da dejansko sodelujejo v virtualnih srečanjih
01.04.2020

Dr. Živa Veingerl Čič: Kako spodbuditi ljudi, da dejansko sodelujejo v virtualnih srečanjih

Za izboljšanje sodelovanja in večje vključevanje zaposlenih na virtualnih srečanjih je potrebno upoštevati nekaj preprostih pravil.
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo