Sodobna podjetja se danes soočajo z izzivom, kako učinkovito povezati marketing, družbene medije in odnose z javnostmi v celostno komunikacijsko strategijo. Diplomant marketinga je tisti, ki s svežim znanjem in praktičnim pristopom pomaga oblikovati tržno usmerjene rešitve – od vodenja kampanj in upravljanja družbenih omrežij do grajenja dolgoročnih odnosov s ciljnimi javnostmi. S temi znanji aktivno soustvarja konkurenčno prednost podjetja, krepi prepoznavnost blagovne znamke in podpira prodajne cilje.
Študijski program, usmerjen v prakso in razvoj kompetenc
Program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi temelji na treh sodobno zasnovanih vsebinskih stebrih: marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi. Zasnovan je v skladu s potrebami trga in nudi celostno strokovno znanje, ki diplomantom omogoča samostojno načrtovanje in izvajanje trženjskih ter komunikacijskih aktivnosti. Posebna prednost programa je močna povezanost teorije s prakso, kar študentom in kasneje diplomantom omogoča takojšnjo uporabo pridobljenega znanja in hitro vključitev v delovno okolje. Študenti svoje kompetence v času študija razvijajo skozi:
Med izvedenimi projekti in aplikativnimi nalogami izstopajo:
V 2025 so svojo dobro prakso s študenti delili gostujoči predavatelji, in sicer:
Dodiplomski program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi je uspešno zaključilo že 1.071 diplomantov – ambicioznih posameznikov, ki danes premikajo meje v marketinških oddelkih, agencijah, start-upih in mednarodnih korporacijah. Njihove zgodbe se ne začnejo šele po diplomi. Že med študijem so soustvarjali prave projekte za prave naročnike in preko praks dobili priložnost za uspešno kariero.