DOBA znanja

Spremljajte naše novice

Diplomant marketinga – strokovnjak za sodobne tržne izzive

15. september 2025

Sodobna podjetja se danes soočajo z izzivom, kako učinkovito povezati marketing, družbene medije in odnose z javnostmi v celostno komunikacijsko strategijo. Diplomant marketinga je tisti, ki s svežim znanjem in praktičnim pristopom pomaga oblikovati tržno usmerjene rešitve – od vodenja kampanj in upravljanja družbenih omrežij do grajenja dolgoročnih odnosov s ciljnimi javnostmi. S temi znanji aktivno soustvarja konkurenčno prednost podjetja, krepi prepoznavnost blagovne znamke in podpira prodajne cilje.


Študijski program, usmerjen v prakso in razvoj kompetenc

Program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi temelji na treh sodobno zasnovanih vsebinskih stebrih: marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi. Zasnovan je v skladu s potrebami trga in nudi celostno strokovno znanje, ki diplomantom omogoča samostojno načrtovanje in izvajanje trženjskih ter komunikacijskih aktivnosti. Posebna prednost programa je močna povezanost teorije s prakso, kar študentom in kasneje diplomantom omogoča takojšnjo uporabo pridobljenega znanja in hitro vključitev v delovno okolje.  Študenti svoje kompetence v času študija razvijajo skozi:

  • delo na konkretnih projektih za podjetja,
  • praktične naloge v realnih okoljih,
  • vključevanje gostujočih strokovnjakov iz prakse,
  • uporabo sodobnih digitalnih orodij in analitičnih pristopov.

Med izvedenimi projekti in aplikativnimi nalogami izstopajo:

  • povezovanje sponzorirancev z vrednotami blagovne znamke za podjetje Lumar IG,
  • analiza faze življenjskega cikla izdelka, prepoznavanje značilnosti blagovne znamke, profiliranje tipičnega kupca in oblikovanje komunikacije s potrošniki za Deserte, Mlekarna Celeia,
  • priprava Priročnika za komuniciranje z mediji za naročnike, kot so SURS, Ljubljanske mlekarne d.o.o., INA d.d. in Ministrstvo kulture in medijev Republike Hrvaške,
  • izdelava pitch predstavitve strategije družbenih medijev in marketinga za blagovno znamko Comma,
  • načrtovanje oglaševalske akcije za blagovno znamko Lasta ter številni drugi projekti in naloge, izvedeni v sodelovanju s podjetji.

V 2025 so svojo dobro prakso s študenti delili gostujoči predavatelji, in sicer: 

  • Tanja Rihtaršič, vodja prodaje pri podjetju Violeta, 
  • Aleksandra Zajc, vodja razvoja in tehnologije podjetja Mlekarna Celeia, 
  • Kristijan Gregorić, partner raziskovalne hiše Valicon, 
  • Živa Deu, managerka za digitalno strategijo Atlantic Grupe, 
  • Lidija Rakuša, direktorica marketinga pri SPAR Slovenija, 
  • Boštjan Kralj, vodja tržnega komuniciranja podjetja Lumar IG in drugi ugledni posamezniki. 

Dodiplomski program Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi je uspešno zaključilo že 1.071 diplomantov – ambicioznih posameznikov, ki danes premikajo meje v marketinških oddelkih, agencijah, start-upih in mednarodnih korporacijah. Njihove zgodbe se ne začnejo šele po diplomi. Že med študijem so soustvarjali prave projekte za prave naročnike in preko praks dobili priložnost za uspešno kariero.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo