Kako biti uspešen v času med in po COVID-19

Dr. Živa Veingerl Čič: Agilna transformacija podjetja
10.11.2020

Dr. Živa Veingerl Čič: Agilna transformacija podjetja

Visokošolska učiteljica na DOBA Fakulteti je glede na situacijo, v kateri smo se znova znašli in ki od podjetij zahteva nove pristope, načine vodenja in upravljanja, napisala članek o tem...
Več
Dr. Živa Veingerl Čič: Kriza kot turbo pospeševalnik za moderno delovno okolje
12.10.2020

Dr. Živa Veingerl Čič: Kriza kot turbo pospeševalnik za moderno delovno okolje

Profesorica DOBA Fakultete dr. Živa Veingerl Čič, strokovnjakinja s področja upravljanja človeških virov, v tokratnem članku piše o pandemiji, ki je povzročila, da smo prekinili z ustalj...
Več
Oživljanje gospodarstva in gospodarska rast v Sloveniji
10.09.2020

Oživljanje gospodarstva in gospodarska rast v Sloveniji

Po pričakovanjih in napovedih beležimo v obdobju po začetku koronakrize tudi v Sloveniji upad gospodarske aktivnosti. Seveda to velja predvsem za obdobje zaprtja gospodarstva in ostalih a...
Več
Webinar: Bo letošnja jesen mirna ali negotova?
09.09.2020

Webinar: Bo letošnja jesen mirna ali negotova?

V webinarju se bosta direktorica Dobe in dekan DOBA Fakultete pogovarjala o tem, kakšne bi lahko bile posledice pandemičnega šoka za gospodarstvo, kako lahko ocenjujemo vladne ukrepe za n...
Več
Webinar profesorice DOBA Fakultete o strateških pristopih za čim hitrejše premagovanje krize
28.08.2020

Webinar profesorice DOBA Fakultete o strateških pristopih za čim hitrejše premagovanje krize

Na webinarju vam bo visokošolska učiteljica dr. Amadea Dobovišek razkrila: zakaj se izplača vlaganje v večjo učinkovitost, kako ohraniti produktivnost zaposlenih, kako pridobiti nove kupc...
Več
Webinar profesorja mag. Bojana Krajnca: Izzivi prodaje v turbulentnih časih
10.08.2020

Webinar profesorja mag. Bojana Krajnca: Izzivi prodaje v turbulentnih časih

V webinarju vam bo Bojan Krajnc, ki ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu in več kot 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodajnih ekip, razkril koristne namige,...
Več
Korona kriza: digitalna revolucija v visokem šolstvu v svetu
16.07.2020

Korona kriza: digitalna revolucija v visokem šolstvu v svetu

Nenadno uvajanje študija na daljavo v svetu pomeni, da so številne visokošolske ustanove začele izvajati programe v virtualnem okolju. Začetne težave, upoštevaje hitrost, s katero se je m...
Več
Dr.  Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej
03.06.2020

Dr. Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej

Visokošolska učiteljica dr. Amadea Dobovišek, ki se poleg strateškega načrtovanja in tržnega pozicioniranja ukvarja z implementacijo tržnih strategij in strateškega vodenja prodaje, je pr...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?
13.05.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, v članku odgovarja na naslednja vprašanja: Kdo je naš potrošnik in kakšne so njegove navade? Kaj ga z...
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo