Kako biti uspešen v času med in po COVID-19

Korona kriza: digitalna revolucija v visokem šolstvu v svetu
16.07.2020

Korona kriza: digitalna revolucija v visokem šolstvu v svetu

Nenadno uvajanje študija na daljavo v svetu pomeni, da so številne visokošolske ustanove začele izvajati programe v virtualnem okolju. Začetne težave, upoštevaje hitrost, s katero se je m...
Več
Dr.  Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej
03.06.2020

Dr. Amadea Dobovišek: Kako ustvariti prihodke v času krize in po njej

Visokošolska učiteljica dr. Amadea Dobovišek, ki se poleg strateškega načrtovanja in tržnega pozicioniranja ukvarja z implementacijo tržnih strategij in strateškega vodenja prodaje, je pr...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?
13.05.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Kako spoznati potrošnika in ga prepričati, da postane naš zvest potrošnik?

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, v članku odgovarja na naslednja vprašanja: Kdo je naš potrošnik in kakšne so njegove navade? Kaj ga z...
Več
Dr. Anita Maček: Pametna mesta v vlogi zaščitnika proti širjenju koronavirusa
11.05.2020

Dr. Anita Maček: Pametna mesta v vlogi zaščitnika proti širjenju koronavirusa

Koronavirus nam je pokazal, kako lahko pametna mesta pomagajo v boju proti različnim pandemijiam. Številne vlade in lokalne oblasti uporabljajo pametno mestno tehnologijo, senzorje in pod...
Več
Direktorica Dobe Jasna Dominko Baloh: Je prihodnost visokega šolstva v izobraževanju na daljavo
06.05.2020

Direktorica Dobe Jasna Dominko Baloh: Je prihodnost visokega šolstva v izobraževanju na daljavo

Epidemija korona virusa spreminja številne vidike naših življenj, vpliva pa tudi na področje visokošolskega izobraževanja v svetu in v Sloveniji.
Več
Viš. pred. Pedja Ašanin Gole: Učinkovito interno komuniciranje v času pandemije
04.05.2020

Viš. pred. Pedja Ašanin Gole: Učinkovito interno komuniciranje v času pandemije

Visokošolski učitelj Pedja Ašanin Gole, ki je za delo s področja poslovnega in tržnega komuniciranja prejel več domačih strokovnih nagrad ter tujih in mednarodnih priznanj, je tokrat nap...
Več
Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Novi trendi v nakupnem vedenju potrošnikov
29.04.2020

Izr. prof. dr. Tina Vukasović: Novi trendi v nakupnem vedenju potrošnikov

Profesorica DOBA Fakultete dr. Tina Vukasović, strokovnjakinja s področja marketinga, je tokrat za vas pripravila članek o novih trendih, ki vplivajo in bodo vplivali na nakupne odločitve...
Več
Doc. dr. Marina Letonja: Kako krmariti manjše podjetje skozi epidemijo (COVID-19)
28.04.2020

Doc. dr. Marina Letonja: Kako krmariti manjše podjetje skozi epidemijo (COVID-19)

Profesorica DOBA Fakultete doc. dr. Marina Letonja, ki ima dolgoletne izkušnje kot raziskovalka – svetovalka za področje podjetništva, v članku priporoča nekaj načinov odzivanja MSP (mikr...
Več
Dr. Živa Veingerl Čič: Kako spodbuditi ljudi, da dejansko sodelujejo v virtualnih srečanjih
01.04.2020

Dr. Živa Veingerl Čič: Kako spodbuditi ljudi, da dejansko sodelujejo v virtualnih srečanjih

Za izboljšanje sodelovanja in večje vključevanje zaposlenih na virtualnih srečanjih je potrebno upoštevati nekaj preprostih pravil.
Več
Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo