Novice

Kreativne rešitve
14. junij 2019

DOBA Fakulteta v sodelovanju in povezovanju s podjetji ter organizacijami v Sloveniji in tujini

Študenti DOBA Fakultete že med študijem snujejo praktične in inovativne rešitve za podjetja, kot so Coca Cola, Gorenje, Steklarna Rogaška, NKBM, Petrol, Državni zbor RS, Kraš, Lidl Slovenija, Rimske toplice, Živalski vrt Ljubljana, Roto, Založba Didakta, Adriatic Grupa …

Tako so pripravili: za zavetišče Ljubljana fund raising projekt, za podjetje Lidl Slovenija predstavitev za Slovenski oglaševalski festival, za podjetje Gorenje priročnik za komuniciranje z mediji, za podjetje Coca-Cola HBC Hrvatska plan vsebinskega marketinga, za podjetje Kraš d.d. pa kreativno strategijo za oglaševalsko akcijo Domačica Kokos.

V tokratni novici vam podrobneje predstavljamo, kako so študenti v okviru predmeta Oglaševalske akcije, ki je del DOBINEGA online študijskega programa Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi, prispevali svoje oglaševalske projekte na temo praktičnega primera in se lotili promocije dogodka in knjige Založbe Didakta.

Poznate ženske iz Domovanja bogov?

To je slogan, ki ga je zasnovala skupina študentov dodiplomskega programa Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi: Tjaša Blanuša,  Darja Kocjančič, Mojca Šiško, Aleksandra Vukič , Samra Zahirović, Mirza Dobrnjić in Klemen Koblar za promocijo dogodka v Cankarjevem domu Ženske na Himalaji, 28. maja 2019. 

Študente online študija sta pri nalogi usmerjali nosilka predmeta dr. Mateja Mahnič  in online mentorica Romana Lebar, gostujoče predavanje in izhodišča za pripravo naloge pa je podala urednica Založbe Didakta, gospa Katja Škapin.

Tim 4 je svojo obrazložitev kreativne oglaševalske ideje utemeljil takole:

'Sklenili smo, da izberemo metodo kodiranja 'metafora',  ki je bila primarna ideja naše vodje, ker se nam je zdela še posebej zanimiva in najbolj logična izbira. Prav tako smo se sporazumno odločili tudi za izbiro sporočila »Poznate ženske iz Domovanja bogov?« saj želimo poudariti mogočnost same Himalaje, ki je med vsemi gorstvi vsemogočna, kar predstavlja vzporednico z Bogom.'

Izbiro zmagovalne naloge je urednica Katja Škapin utemeljila takole.:

'Všeč nam je predlog oglasa, v katerem so študenti združili bistvene elemente predavanja v CD:

Filmski trak je lepa metafora za film, ki se bo na predavanju odvrtel, fotografija osemtisočaka K2 je jasna in čista, s svetlim nebom in kot taka sporočilna, poleg tega pa so na filmskem traku portreti žensk, ki so osvojile osemtisočake, kar bo tudi tema predavanja.'

Študenti, online mentorica in nosilka predmeta so se udeležili premierne predstavitve knjige v Cankarjem domu. Nagrajeni so bili z možnostjo udeležbe na dogodku, knjigo, fotografijo z Dino Štěrbovo in urednico Katjo Škapin.

Romana Lebar, Klemen Koblar, Mojca Šiško, Tjaša Blanuša,  Dina  Štěrbová, Mateja Mahnič, Samra Zahirović, Katja Škapin

Foto: Matevž Čebašek

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo