Novice

Spremljajte naše novice
19. maj 2020

Gostujoče predavanje pri predmetu Oglaševalske akcije

Na DOBA Fakulteti, ki se ponaša s sodobno online izvedbo študijskih programov in mednarodno akreditiranim online študijem, s katerim širimo dostopnost in fleksibilnost izobraževanja, krepimo uporabnost znanj tako, da v predmete vključujemo gostujoče predavatelje.

Pri predmetu se bodo študenti:

  • seznanili z zgodovino oglaševanja in njegovim mestom v okviru sodobnih marketinških teorij,
  • spoznali metode, kako izdelati profil porabnika,
  • študirali kreativnost v oglaševanju, temo, ki je verjetno najbolj precenjena vsebina oglaševanja,
  • izvedli elektronski »brainstorming« oz. elektronski združeni miselni preskok na temo kreativnega nagovora porabnika ter
  • izdelali svojo kreativno idejo in jo širili na enem od socialnih omrežij.

Skratka, pred študenti je zelo kreativen in izzivov poln predmet. Za dodatno popestritev predmeta bo tokrat poskrbela gostja Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, ki bo s študenti delila svoje dragocene izkušnje in znanje ter jim podala izhodišča za izdelavo kreativnih idej oz. projektnih nalog. Slednje so iz leta v leto vedno bolj unikatne in zato še posebej zanimive. Letošnjih kreativnih idej pa se še posebej veselimo …. Več o tem ob zaključku predmeta.
___________________________________________

O predavateljici
Dina Potočnik je direktorica marketinga in prodaje na DOBA Fakulteti, z več kot 15-letnimi izkušnjami v segmentu B2C v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. Vedno odprta za nove izzive, s katerimi se srečuje v prodaji ... od vodenja kadrov, ki delajo v prodaji do prilagajanja prodajnih aktivnosti različnim ciljnim skupinam in trgom. Zase pravi tako: »Moje vodilo v življenju je »Do it with passion or not at all«.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo