Novice

Spremljajte naše novice
26. november 2021

Na mednarodnem posvetu DOBA Fakultete udeleženci iz celega sveta

Na novembrskem mednarodnem online posvetu DOBA Fakultete »Innovative pedagogy in online learning« so priznani mednarodni strokovnjaki predstavili trende in dobre prakse pedagoškega, tehnološko podprtega inoviranja v visokem šolstvu in drugih oblik tehnološko podprtega izobraževanja, ki lahko prispevajo k večji učinkovitosti ustvarjanja znanja in razvoja potrebnih kompetenc za trg dela 21.stoletja. 

Z gotovostjo lahko potrdimo, da sodobnim trendom sledimo tudi na DOBA Fakulteti, kjer že skoraj 25 let ustvarjamo tradicijo na področju online izobraževanja.

Kar 335 prijavljenih udeležencev iz 52 držav sveta.

Iz posveta: 

Prof. dr. Mark Brown iz Dublin Business University, Irska, je v svojem prispevku o trendih in najboljših praksah na področju pedagoških, tehnološko spodbujenih inovacij predstavil microcredentials (možnost pridobivanja kreditnih točk, potrdil o krajšem izobraževanju/ usposabljanju); glede na napovedi, bo do leta 2025 študij preko microcredentials postal zanesljiva alternativa formalnih oblik študija v ZDA, v EU pa bodo microcredentials pomemben suplement – dopolnitev formalnih programov izobraževanja. Ljudje se vse bolj odločajo za kratka izobraževanja in fleksibilen način pridobivanja določenih, specifičnih znanj, ki jim omogočajo konkurenčnost na trgu dela.

Dr Sandra Kučina Softić, predsednica EDEN in pomočnica direktorja Univerzitetnega računalniškega centra SRCE, Zagreb, Hrvaška, je v svojem prispevku na temo izvajanja digitalnega izobraževanja v visokošolskem izobraževanju in izboljšanja digitalnih kompetenc predstavila 12 načel poučevanja z uporabo tehnologije iz leta 1995, ki so vsa zelo relevantna tudi danes, 30 let kasneje – npr. dobro poučevanje lahko premaga slabo izbiro pri uporabi tehnologije, vendar tehnologija nikoli ne bo rešila slabega poučevanja, običajno ga le poslabša; osredotočiti se je treba na oblikovanje učne izkušnje in ne na preizkušanje tehnologije. Poudarila je, da je študente treba pripraviti na vseživljenjsko učenje, da bodo sposobni živeti, delati in prispevati k svetu, v katerem živijo – potrebujemo pa usposobljene učitelje, ki bodo sposobni oblikovati takšno poučevanje in učenje.

Dr Steve Wheeler iz Steve Wheeler Associates Ltd., je govoril o personalizaciji in osebnem učenju. Njegovo pomembno sporočilo je, da bo spodbujanje učenja, ki ga je mogoče takoj in verodostojno uporabiti na delovnem mestu, koristilo vsem v organizaciji. To je vlaganje v najpomembnejše premoženje katerega koli podjetja – človeški intelektualni kapital. Osebno učno okolje ne zajema le osebnih spletnih orodij (PWT) in osebnih učnih omrežij (PLN) (ljudi, s katerimi se povezujemo prek naših družbenih omrežij). PLN so veliko širši od tega, saj vključujejo izkušnje in realnost, pa tudi učenje prek televizije, glasbe, papirnatih materialov, radia in bolj formalnih kontekstov.

Dr Lea Bregar je predstavila kot najboljšo prakso pri uvajanju pedagoških inovacij izkušnje z uvajanjem mikroučenja na DOBA fakulteti. Mikroučenje kot izobraževalni resurs študentom ponuja izkušnjo učenja v resničnem življenju. Z ustrezno zasnovo poučevanja mikroučenje omogoča doseganje učnih ciljev, ki presega temeljno raven pomnjenja. Mikroučenje je zelo primeren pristop za uporabo načel odprte pedagogike z ekipo študentov kot soustvarjalcev odprtih izobraževalnih virov. Razvoj mikroučenja s skupinskim delom omogoča študentom, da hkrati izboljšajo svoje kompetence na različnih področjih in dviguje njihovo motivacijo.

Gospa Mariella Pugliesi, vodja centra za didaktiko na Rome Business School, Italija je predstavila izkušnjo, povezano s prilagoditvijo pedagoških pristopov v pandemiji. Kot dobro prakso smo spoznali, kako so ustvarili prostor za študente, visokošolske učitelje in strokovno osebje za prosto razpravo o  različnih temah, za izmenjavo osebnih izkušenj in z neformalnimi povratnimi informacijami. Poimenovali so ga prostor za »kavo in pogovor«, ki se je skozi humani pristop v online okolju izkazal kot uspešen v odnosu študentov, pozitiven za učni ritem, za razvoj pozitivnih diskusij, krepitev mreženja med študenti in dojemanja, da strokovno osebje podpira in skrbi za študente in učitelje.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo
Deli