Novice

Spremljajte naše novice
30. november 2018

Napredek projekta EnDigiCom

Od orodja za najstnike do oglaševalskega kanala: kako tudi mala in srednje velika podjetja odkrivajo družbene medije. Kakšno je danes stališče evropskih podjetij do družbenih medijev?

Dandanes vsako večje podjetje novo oglaševalsko kampanjo lansira tudi na svojih kanalih družbenih medijev in to z dovršeno produciranimi vsebinami. Ampak tudi mala in srednje velika podjetja so v zadnjem času vse bolj prisotna na platformah družbenih omrežij, čeprav je v tem segmentu zelo dolgo prevladoval dvom, ali se izdatki in vložen trud na tem področju sploh izplačajo. Ampak kaj žene podjetnike, da spreminjajo svoje mnenje o družbenih medijih in katere kompetence v zvezi s tem bi bilo treba razvijati pri zaposlenih? 

Preverite več v prispevku člana projektnega tima EnDigiCom, prof. dr. Johannesa Keila iz EBC Hochschule, Nemčija.

Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske Unije. Vsebina komunikacije je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo
Deli