Novice

Spremljajte naše novice
16. april 2019

Oblikovanje profila knjižnega bralca za Založbo Didakta

Študentje online študija bodo pri predmetu Oglaševalske akcije bodo študentje sodelovali pri pripravi oglaševalske akcije za promocijo knjige Hrepenenja in usoda: prve ženske na osemtisočakih. Predstavitev knjige bo 28. maja v Cankarjevem domu. Najboljše kreativne rešitve bomo objavili v mesecu maju.

V ta namen bo pri izvedbi predmeta sodelovala tudi gostujoča predavateljica, gospa Katja Škapin, urednica pri Založbi Didakta d.o.o., ki bo študentom v okviru gostujočega webinarja, ki bo potekal 16. aprila, ob 19.00, podala brief knjižnega dogodka, na osnovi katerega bodo študenti pripravili svoje kreativne ideje.

O gostujoči predavateljici

Katja Škapin je po izobrazbi diplomirana francistka in slovenistka, od leta 2018 pa je zaposlena kot urednica pri založbi Didakta, ki je ena najbolj znanih slovenskih založb. Odgovorna je za otroški in odrasli knjižni program, pri čemer se trudi, da bi bil založbin program ves čas aktualen in kakovosten.

Sodelovanje in povezovanje z gospodarstvom in negospodarstvom je na naši fakulteti stalna praksa. Študenti za podjetja/organizacije, s katerimi ima fakultete v ta namen sklenjene sporazume, pripravljajo številne projektne naloge, poslovne načrte, razvijajo projektne ideje.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo