Erna Grgić, študentka programa Marketing, družbeni mediji in odnosi z javnostmi, je svojo dvomesečno Erasmus prakso uspešno zaključila v nemškem podjetju Fairnica GmbH, specializiranem za trajnostno modo. Med 2. septembrom in 31. oktobrom 2024 je Erna pridobila dragocene izkušnje na področjih organizacije, marketinga in digitalnega poslovanja, hkrati pa se osebno in profesionalno izpopolnila.
V času prakse je aktivno sodelovala pri organizaciji dveh ključnih dogodkov: 'Clothing Swap Party' ter večje modne revije v sodelovanju z GLS banko. Pri slednji je Erna celo nastopila kot model, kar ji je prineslo edinstveno izkušnjo in povečalo samozavest.
Na digitalnem področju se je usposobila za delo s platformama Wix in Twice, kjer je med drugim izvajala optimizacijo spletnih strani, ustvarjala produktne predstavitve in sodelovala pri oglaševalskih kampanjah na družbenih omrežjih. Njena vloga pri razvoju novega produkta je dodatno poglobila njeno razumevanje poslovnih procesov.
Erna je sodelovala tudi na Hackathonu, kjer je premagala strah pred javnim nastopanjem in okrepila svoje socialne kompetence. Poleg profesionalnega razvoja je bivanje v tujini prispevalo k njenemu osebnemu napredku, saj je razvila samozavest, prilagodljivost in neodvisnost.
Pridobljene medkulturne in jezikovne kompetence so Erni omogočile globlji vpogled v nemško kulturo ter izboljšanje znanja nemškega jezika, ki ga je aktivno uporabljala v profesionalnem in vsakdanjem življenju.
Erna se je v svoji praksi posvetila tudi zelenim praksam, kot sta uporaba javnega prevoza in ločevanje odpadkov, s čimer je poudarila pomembnost trajnostnega ravnanja.
Njena izkušnja v Fairnica GmbH je dokaz, kako pomembne so prakse v tujini za osebno rast, razvoj kompetenc in pripravo na izzive prihodnosti.