Učitelji magistrskih programov

DOBA Fakulteta, sodobna in moderna fakulteta

doc. dr. Milena Fornazarič

Delovno mesto

visokošolska učiteljica

E-mail

milena.fornazaric@net.doba.si

Nosilka predmeta: Integrirano marketinško komuniciranje

Milena Fornazarič je diplomirala iz novinarstva in mednarodnih odnosov na FSPN v Ljubljani, opravila MBA na Nizozemskem (The Netherlands Institute for Management, Maastricht, 1990) in magistrirala iz poslovodenja na Poslovni šoli Bled (2006). Doktorirala je iz trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na temo odnosov mladih do spletnega oglaševanja.

Kariero je začela kot novinarka gospodarske in zunanjepolitične redakcije Dela, bila več let vodja projektov v Poslovni šoli Bled ter več kot deset let vodja projektov, izvršna direktorica in direktorica oglaševalskih agencij Studio Marketing in Luna. Vmes je bila namestnica direktorja v računalniškem podjetju Unistar LC. Deset let je bila direktorica takrat največjega medijskega zakupnika Media Poola in programska direktorica vsakoletnega mednarodnega seminarja o medijskih trendih SEMPL v Portorožu v organizaciji Media Poola. Od leta 2010 je v svojem podjetju svetovalka za medijske in strateške projekte, opravlja reorganizacijo trženja in vodenja v več slovenskih medijskih hišah, agencijah in podjetjih. Je specialistka za medijski zakup, marketinške strategije, vodenje (optimizacija poslovnih procesov in krizno vodenje). Bila je svetovalka uprav več podjetij v prodajnih postopkih. Od leta 2019 je programska partnerica vsakoletne Delove poslovne konference Šport je posel. Trenutno je članica Nadzornega sveta Mladinske knjige Založbe, predsednica kadrovske komisije NS ter predsednica Častnega razsodišča Združenja nadzornikov. Vodi tudi marketing na javni agenciji za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije in tujih investicij Spirit.

Je članica več strokovnih združenj, šest let je bila predsednica Slovenskega oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici, članica Združenja nadzornikov Slovenije, članica senata Visoke šole za poslovne vede v Ljubljani ter predstojnica Katedre za trženje na Visoki šoli za poslovne vede v Ljubljani. Je habilitirana predavateljica na visokošolskem ter magistrskem študiju trženja na Visoki šoli za poslovne vede v Ljubljani, pri predmetih Integrirane tržne komunikacije, Odnosi z mediji, Mediji in branding ter Strateški marketing. Kot gostujoča predavateljica je predavala na Tehnični univerzi v Tbilisiju (Gruzija), Fakulteti za pravo v Baru (Črna gora) ter na Royal Thimphu College (Bhutan).

O predmetu
Poleg opredelitve trženjskega komuniciranja, njegove vloge in organizacije dejavnosti tržnega komuniciranja pri naročniku in agenciji, bodo študenti spoznali taktike in akcije marketinškega komuniciranja ter se naučili določati cilje in proračun za aktivnosti trženjskega komuniciranja. Spoznali bodo oglaševanje kot orodje trženjskega komuniciranja – oblike, cilje, funkcije, proces oglaševanja, merjenje učinkov oglaševanja itd. Poleg tradicionalnih množičnih medijev smo priča izjemnemu razvoju novih medijev. Študenti bodo spoznali načrtovanje medijskega spleta in tudi druga orodja trženjskega komuniciranja (osebna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, PR, korporativno komuniciranje, SEM, CEO, direktni marketing, sponzorstvo, donatorstvo ipd.), saj se blagovne znamke ustvarjajo skozi zgodbe, ne oglase.

Hitri trendi razvoja zahtevajo, da pozornost namenimo družbeno etičnemu in pravnemu vidiku marketinške komunikacije, predvsem pojav orodij AI. Globalno konkurenčno poslovno okolje zahteva poleg teoretičnih znanj tudi temeljito poznavanje praks učinkovitega trženjskega komuniciranja tako pri agencijah in medijih, kot tudi upravljavcih vsebin ter naročnikih kot nosilcih blagovnih znamk. Poleg dobrega obrtniškega poznavanja novih, nišnih pristopov, pa razvoj odpira etične in pravne dileme ter vedno nove oblike pojavnosti trženjske stroke.

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo
Deli