Učitelji dodiplomskih programov

DOBA Fakulteta, sodobna in moderna fakulteta

doc. dr. Anida Rajapakse

Delovno mesto

visokošolska učiteljica

E-mail

anida.rajapakse@net.doba.si

Nosilka dodiplomskega predmeta: Nevromarketing

Anida Rajapakse je marketinška raziskovalka in predavateljica ter vodja digitalnega oglaševanja pri Optiwebu. Z marketingom se ukvarja že več kot 10 let. Svojo akademsko raziskavo je opravila na Češkem in v Avstriji ter doktorirala iz digitalnega marketinga (s povdarkom na nevromarketingu in spletnem vedenju potrošnikov) na Masarykovi univerzi v Brnu.

Njeno raziskovanje in akademski interes se večinoma osredotočata na vedenje potrošnikov v različnih fazah modelov odziva potrošnikov, predvsem na digitalnih platformah. Med svojim doktorskimi raziskavami je uporabljala metodo sledenja očesnih gibov (eye tracking) za merjenje vizualne pozornosti do različnih vrst digitalnih dražljajev. Bila je vključena v različne raziskovalne projekte, ki so se ukvarjali z vplivom različnih kultur na digitalno vedenje, zaznavo različnega oblikovanja in embalaže na odločanje, digitalni word-of-mouth, itd.

Je avtorica številnih akademskih člankov, izdala pa je tudi knjigo na podlagi svoje doktorske raziskave. V Avstriji in na Češkem je poleg poučevanja na fakulteti delala za startupe, ki so gradili svoje digitalne oglaševalske strategije in kampanje. V Optiweb je prišla iz Češke v začetku leta 2021 kot specialistka za digitalni marketing, od leta 2022 pa vodi ekipo za digitalno oglaševanje. Je tudi redna gostujoča predavateljica na Masaryk Univerzi v okviru predmeta Digitalni marketing. Več na: https://www.linkedin.com/in/anidakrajina/

Informativni dnevi
Informativni dnevi
Deli
Deli
Online študij
Online študij
Izpolni prijavo
Izpolni prijavo
Deli