Doc. dr. Tanja Rihtaršič je doktorica socioloških znanosti in magistrica poslovnih ved.
V gospodarstvu deluje že več desetletij, pri čemer je pridobila obsežne izkušnje na področju vodenja prodaje in marketinga v mednarodnem okolju ter v sektorju blaga široke potrošnje (FMCG). Sodelovala je pri soustvarjanju in razvoju številnih uspešnih slovenskih in mednarodnih blagovnih znamk ter izdelkov. Njena strokovna in raziskovalna področja vključujejo vedenje potrošnikov, upravljanje blagovnih znamk, tržno komuniciranje, etično potrošništvo, pravično trgovino, trajnostno modo, mednarodna pogajanja ter socialno podjetništvo.
Pedagoško delo na področju marketinga in vedenja potrošnikov opravlja od leta 2009. Je predavateljica pri predmetih trženje, globalni marketing, vedenje potrošnikov, upravljanje blagovnih znamk in upravljanje odnosov s strankami (CRM). Je avtorica in soavtorica številnih strokovnih in znanstvenih člankov ter znanstvene monografije Vedenje potrošnikov v digitalni dobi.